Omerhatice Klbkmmm kahveyi ve çikolatayı İnternet’e aldım oyle ayrı ayrı birde o bıraktığımız jelatinleri aldim Sonra fotoğrafçı tanıdığım vardi hediyelik yapan onada o üstünde isim yazan etiketleri yaptırdım Sonra bi aksam oturup hepsini birleştirdik böyle güzel bisey oldu 😁😊https://www.hizliresim.com/pmtqkud Tam hali bu 😊
Klbkmmm Omerhatice çok hoş olmuş işe yarar bir şey en azından.birinci derece akraba vs dışında magnet vs hep çöpe atıyor insanlar
Omerhatice Klbkmmm bir süre sonra oda yıpraniyor en yakınlar bile çöpe atıyor ama enazindwn bu herkesin tercih ettiği bir içecek ve yiyecek olduğu için yaptığım bütün hepsi bitti bile dağıttım hepsini kimisi 2 ser tane aldı 😊