Didemmmmm aynen yaa anlamıyorum bende herkes bı mudehale çok sinir bozucu biz o kadar alıştık ki duru arya ismine sanki başka isim koysak ihanet etmiş gibi olacagizzz ne bilim insalarin bu akdar sikbagoz etmesini anlamıyorum bu yaşıma kadar ne eşim ne ben kimsenin biseyine karsimazksne insanlar o kadar rahat hareket ediyor ki çok rahat mudehale ediyorlar biz de kırmamak için ses çıkarmıyorum ama biraz saygı olmalı anne babam biziz sonuçta ne bilim tuhaf ya