Sevgili anne adaylarım aranızda daha önce sezaryen doğum yaşamış olanlar bizimle tecrübelerini paylaşabilir mi kendimizi ne gibi durumlara hazırlamalıyız korkmalı mıyız 🙊 27+3 ten bildiriyorum bazen gözüme uyku girmiyor daha önce hiç ameliyat geçirmedim ve kan aldırırken bile içim çekiliyor ne yalan söyleyim o yüzden korkuyorum acının şiddetini de bilmediğim için haliyle bize yaşadıklarınızı anlatmak isterseniz belki daha iyi hazırlanabilirim doğuma şimdiden teşekkürler 🙏🏻