Kızlar iyi geceler. Dün akşam saat dokuzda 37+5 günlükken normal doğum yaptım. Ancak bebek oksijensiz kaldığı için 72 saat soğutma tedavisi uygulayacaklarmış. 72 saatin sonunda da beyine bakılacakmış hasar olup olmadığına. Çok korkuyorum ve çok tedirginim. Bu durumu yaşayan ve engelsiz bebeğini yanına alan var mı acaba 😔