Mom0891 Ayseee38 selviçetin var orası pahalı dersen modaala butik var abiye bölümüne bakabilirsin canım
mavi_kus Ayseee38 benimde çok yakın bir arkadaşımın düğünü var 21 haftalık falan olmuş olcam ne giysem diye bende düşünüyorum
Ozgurunbetusu Ayseee38 antalyadres diye bi sayfa var intagramda ben çekim için kiralamıstım elbise bakabilirsin canm memnun kaldım
Ozgurunbetusu elaweannesi sayfa da modelller mevcut bi bakın isterseniz normal elbise şal dahil 150 tl ben extra kuyruk aksesuar falan istemiştim