Bayan_melek Kizlar su an 6 haftaligim ve canm hiç birsey yapmak istemiyor bende öyle gecistiriyorum bazende sagliksiz şeyler yiyebiliyirum acaba bi zararı dokunur mu bebiste yoksa sağlık beslenmeye gecsemmi
Dilekahinzen İlk üç ay bebeğin yediğimden beslenmediğini söylemişti doktorum. istersen hiçbir şey yeme bişey olmaz demişti. Bende başlarda senin gibiydim bişey yapmak istemiyodum kokulardan tiksinmiştim sürekli pizza burger yemek istiyodum onları yiyodum. Doktorunla bi görüş istersen yinede