Defne34 canım ben 33. Haftalık iken bindim..çok sıkıntı yaşadım. Ayaklarım ilk defa o zman ödem topladı. Bebek yukarıda toplandı. Tansiyon zaten düşük oluyor dahada düştü. Ama sen ilk haftalarda olduğun için problem yaşamazsın. Bir uçak yolculuğu yapmak istiyorsanız son haftalara bırakmayın.