Lilayla annem bende 9 ay yatmış 9 ay boyunca parça parça pıhtı düşürdüm hep kanamam vardı der . Bak yaşıyorum içimde birini de yaşatmaya çalışıyorum çalışıyoruz . Varsın zor olsun sonu güzel olsun bebeğim bu bi süreç ömür boyu değil ya . Düşün ki bi kaza geçirdin yatalaksın ömür boyu . Ah ne zor ne zor o yüzden sükür sükür . Sende yarısına gelmişsin bak ne güzel az daha sabır rabbim mükafatını verecek inşallah öbür dünyada 9 ay boyunca rahat hamilelik geçiren gezen dolaşan işini yapan çalışan birinin geçirdiği hamilelik ile bizimkinin sevabı bir olur mu hiç ? Zulüm değil kavuşma olarak gör sana söylediğim herşeyi kendime de söylüyorum inanıyorum inanmam istiyorum …