Kızlar bugüne kadar hiç adam akıllı ultrason fotoğrafı almadım ne renkli ne diğer şekil doktoruma sorunca yok diyo ve boşuna o kadar para ödüyorum. Sizin gidipre memnun kaldığınız doktor var mı özellikle renkli ultrason çekenler bu muayne ücreti 300 lira olanlar dışındq çünkü maddi imkanım yok o kadar