Esra-07 benimde belim çok ağrıyordu gece boyunca ağrıdı sabah oldu hala devam ediyordu ayrıca geceden ara ara lekelenme geliyordu .sabah oldu ağrılarım biraz daha arttı hastaneye gittik doktor yatış yaptı 2 cm açıklık ve sancı var diye gerçi acikligim 1 hafta önceki kontrolüm de de 2 cm di gece 10 oldu ama acikligim hala ilerlemiyor du sonra biraz yürüdüm bel ağrım çok artmıştı dayanamıyordum artık yani sancinin nasıl bir şey olduğunu bilmiyordum herkesin farklıdır tabi ama benim sancım sadece belime vurdu karnıma hiç bişey olmadı 39+5 te doğdu benimde