Kızlar 2-3-hafta önce akıntı idrarda kan ve idrar yaparken yanma şikayeti ile hastaneye gittim tahlil yapıldı enfeksiyon dendi 1adet şaşe birde enfeksiyon ilacı verdi yanma hissi gitti doktorum Altan muayne etti kum dökmüşsün sistit gibi yani dedi 1aya sonra gel yeniden bakalım alttan dedi ama akıntım hala var ve kokulu oğlumda son haftalarda vardı ama kızımda en başta buldu beni aranızda atlatan varmı