merviskoooo Bu haziran bebişlerine ne oluyor böyle nazlı çıktılar ben de 40+2 oldum salı tekrar kontrol var daha fazla bekletmez doktor ne sancı var ne açılma ne su ne nişan suni sancı ile denicez sanırım hakımızda hayırlısı
celikbebeklerr merviskoooo bence de artik dogumu doktor baslatir. Sağlıkla kucağımıza alalim insallah kızı da erkeği de nazli bebislerin😅😍
Bahar27 Eliftekinkzk aynı haftamız pazartesi bende kontrole gidiyorum haberleşelim bari sana ne diyecekler bakalım benim ilk gebeligim ☺️☺️
celikbebeklerr msakimm yaaa doktorunuz ne diyor bu duruma, baslatalim demiyor mu. Rabbim tez zamanda kavustursun insallah
Eliftekinkzk Bahar27 artık gelsin istiyorum herseyi tamam bi o eksik bakalim hayirlisiyla evlatlarımızı kucağımıza aliriz inşallah. Haber veririm pazartesi yine
Bahar27 Eliftekinkzk iki gündür akşam yürüyüş yapıyorum azcık kasık ağrısı oluyor eve gelip dinlenince hop turp oluyorum 😣
Bahar27 Eliftekinkzk amin inşallah canım beni şu an öyle bi ateş basmış ki terliyom habire cam açık oda karşılıklı camı açamıyorum ceyran yapmasın diye kesmiyor ateş basması normal mi stres mi yaptım aceba
Eliftekinkzk Bahar27 aynıyız desem o kadar yürüyüş yapıyorum kasik ağrılarından diyorum ki tamam bugün doğururum eve gelip dinlenince hepsi geçiyor 🤣🤣