Hayırlı akşam kızlar UROCARE adında suya karıştırmalık enfeksiyon için ilaç kullandınız mı ben bunu kapsül sanıyodum kutudan 1 tane paket çıktı sarı lekelenmem ve idrarım da yanma kasık ağrısı yaşıyorm bu ilacı kullanan var mı eşime aldırdım eczaneden tedirgin oldum kutunun içinde bir paket var yanlış ilaç mı verdiler acaba diye normal ismni yazmadı doktorum rakam yazdı bunu vermişler kullanan var mı aranızda