Gul9227 Kızlar biz 21+2 olduk oglum olacak insallah isim netlestiremedm hala sizler neler dusunuyorsunuz??
Aysnn3705 Gul9227 kızım olacak ama erkek olsaydı Yavuz Kağan koycaktık inşallah kısmet ikinciye bakalım 🤭🤭🥰
Elagulcan Atan Busramurat Gul9227 Gul9227 bizde Aslan ismini koyucaz oğluma 😍7 temmuzda geliyor nasipse 🤲🏻