Melhaercan Brnrky 4 gün önce bayiliyip karnımın üstüne dusmusum içimde kanama olusmus oda pıhtıli kan ve doktor bebeğini kaybedebilirsin demişti
serapinci Brnrky kan pıhtısı test yapılınca net anlaşılıyo canım bana yaptılar şimdi pıhtı için coraspin ve iğne kullanıyorum
Zuzuu Brnrky genelde pek belirti olmuyor benim düşüğüm olunca testte çıktı..ama bir arkadaşımda şöyle bir durum olmuştu sol bacağı şişmişti o şekilde farkedilmişti..
Brnrky Ben 2 hafta önce kasık agrimdan doktora gitmiştim doktor da coraspin verdi prospektusu okudum kan sulandirmak icinmis daha öncede com ilaç aldım hala yaninda da çok ilaç verdi bende bunu icmedim hata mi yaptım acaba? Kan pıhtılaşması ağrı yapar mi acaba dedim
Nebiyeee Brnrky belirtisi yok canim 1 dusuk yaptim yani kurtaj sonra genetik test yaptim kan pihtilasmasi cikti ilk 3 ay igneyle birlikte coraspinde kullandim simdi sadece igne