Suleksck Gebelikte saçını boyatanlar var mı güzel anneler ? Boyayan varsa hangi marka boya kullandınız?
[silindi] Suleksck bende cok istiyorum 10 haftam kaldi disimi skmaya calisiyorum ilk defa boyaticam daha once hic boya degmedi sacima degisiklik istiyorum gebelik hormonlarindan mi bilmiyorum 🤣