Olyb ogrencianne Gülru veya Gülru Ece 🥰 Lina ismini hiç beğenmiyorum, çok özenti geliyor. Gülru ve Ece asil isimler
kcnr ogrencianne ben şahsen çok fazla koyulan isimleri koymaktan yana değilim açıkcası ve zaman isim postuna girsem lina alin lila asel … ve türevleri çok fazla üç kişiden ikisi bunları tercih ediyor. Gülru daha özgün olmuş bence
mavi_kus ogrencianne Gülru çok güzel bence canım, Lina yı bende hiç beğenmiyorum sırf yeni isim koymak için uydurulmuş gibi geliyor
Seeyyyda ogrencianne Lina alin türevleri çok fazla olmaya başladı. O yüzden bana artık çok itici gelmeye başladı. Gülru da güzel asil bir isim ama telaffuzu çok zor değil mi ya o yüzden seçim yapamadım 🤔😊