32 haftaya girdik 1 haftadır el ve ayaklarımda aşırı yanma oluyor özellikle geceleri. Eşim bahçede hortumla soğuk su tutuyor ayaklarıma 😂 biraz iyi geliyor ama sonra yine aynı her akşam olmaya başladı bu doğuma kadar böyle mi olacak? Aşırı su içerim, tuzu da çok az kullanırım, ayakta da durmuyorum artık zorlandığım için ama geceleri oluyor yine de böyle yanma. Geçicek mi yoksa doğuma kadar sürer mi?