Kızlar benim kasık ağrım yok ama arada üşütmüş gibi karnım ağrıyo ve tuvaletim geliyor.Daha önce bir kürtajım var onda kasık ağrım vardı ama böyle hiç olmuyordu acaba ters bişi mi oluyor karnım ağrıyo diyorum.Birde aşırı stresli asabiyim herkesin yaptığı haraket gözüme batıyor