Arkadaşlar merhaba araniz da sağlıkçı ya da bilgisi olan var mı ? 3 hafta önce sezeryan ile doğum yaptım bedenimi dönemediğim için ağrı kesiciler kalçadan değil bacaktan yaptılar. Bitanesinin yeri ceviz buyuklugun de şiş mor ve el değince çok acıyor sebebi nedir acaba ?