Deletedmom27272 hastaneyi geçtikçe doktor çok önemli doğumda yani güzel anlaşmak lazım birde doğumda ekstra bişey çıkarmamalari gerekiyor ben duyguda yaptım ilk doğumumu 3 yıl önce 1 TL bile fazla ödemedik. Yani ekstra hiç birşey çıkarmadılar normal gitti herşey tabi ekstra bir durum olsa zaten gözü insanın para görmez