Merhaba hanımlar , 30 haftalık hamileyim , çatı muayenesinden , doğumdan Çok Korkuyorum İlk Gebeliğim Düşündükçe strese giriyorum terliyorum , hemen sıkıntı basıyor , Allah yardımcımız olsun… ben stres yaptıkça eşim Bana kızıyor oda moralimi bozuyor 😞😞