duranneslihan0110 Kızlar 16 gün oldu doğum yaptım göğüslerim aşırı derece de çatladı ve kızardı doğumdan 2 ay önce krem de kullandım ama yine de çatladı hala bebeğimi emziriyorum bir çözüm yolu olan bilgi verebilir mii çok kötü yanıyor sızlıyor 😔😔
metehaninannesiii duranneslihan0110 gümüş kalkan kullanabilirsiniz birde zeytinyağı surun tahinin üstündeki yağı surun iyi gelir
Alyaveannesi duranneslihan0110 canim gogus kalkanlari varya onlardan bir cift al gogsune krem yada zeytinyagi sur ve o kalkanlari bundan sonra her emzirmeden sonra koy gogsune hava alacaktir ve gogsun yumusayacaktir diger turlu krem surup ic camasiri giydigin takdirde hemen emecektir o yaptiklarini ( tecrubeyle sabittir 🥰). ayni durumu ilk bebegimde bende yasadim ve hatta bunun yuzunden operasyon bile gecirdim aman dikkat et
Zeynep_18 duranneslihan0110 şuan zamanı değil ama ayva çekirdeği jeli çok iyi geliyormuş kim kullandıysa iyi geldi diyor