Ruyaruya12_ Haftam , sancılarım bugün düzenli aralıklatla 46 50 geldi (70e kadar çıktığı oldu ) . Adalat , Nidilat ve gözlem amaçlı bu akşam yatış yapıldı :( bu şekilde olup zamanında doğum yapanınız oldu mu :(
Dryadeniz Ruyaruya12_ cnm bnmde 30. Haftada geldi ayni tedavi uyvulandi sancim durdu ama ilaclardanmi bilmiyorum safra asitim yukseldi gebelik kolestazi diorlar 33 haftada erken dogum yaptim ciger gelistirici igne vurdularmi
Ruyaruya12_ Dryadeniz evet onuda yaptılar dün çok kötüydüm bir de ilçede oturuyoruz Dr da yok ben sağlıkçı olduğum için ebe arkadaşla iletişim kurdurmuştum korku da oldu haliyle ama şuan çok şükür sancım geçti tamamen …