Merhaba kızlar 36. Haftadayım ve son kontrolümde doktor amniyon sıvısının olması gerekenden fazla dedi. Sancılarım var ama suya bağlıymış. Suyunun evde gelmemesi iyi olur kordon sarkması riski olduğu için dedi. Hastanede biz kontrollü olarak suyunu boşaltalım diyor ve 37. Haftada doğuma almayı öneriyor. Bu durumu yaşayan var mı? Beklemeli miyim yoksa doktoru mu dinlemeliyim?