-Gmz- Hamılelıgı boyunca kan sulandırıcı iğne kullanan arkadaşların kaç ayına kadar göbekten yaptınız kaç aydan sonra kol ve bacağa yaptınız ben göbekten yapıyorum ama korkuyorum bebeğe zarar verırmı iğne diye beni bılgılendırırmısıniz lütfen
Selma_aygun 31 haftaligim son 2 haftadır falan ara sıra bacaktan yapıyorum genelde yine göbekten yapıyorum daha kolay geliyor