yagmuurry1 hani klasik bi söylem var ya evladını kucağına alınca hepsini unutuyorsun herşey geçiyor diye cidden tam olarak öyleymiş içimden kayıp geldiği an tık diye bitti herşey dünya durdu kızımla benim bakışlarımız kaldı sadece ve hiç korkma benim kadar canı tatlı olan bi insan bile hiç bağırmadan sakince dua ederek karşıladıysa o sancıları eminim sende yapabilirsin yavrum için herşeye değer birdaha dönsem o anlara bi daha olsa bir o kadar saat daha çekerdim aynı sancıları çünkü sonunda yavruma meleğime kavuştum