Mapazule evet hocaya yaptırdım bir kaç doktor da girdi yanında.perinatoloji ve kadın doğum doktorları.bi kromozom sayılarının belli olduğu sonuç var en önemlisi o dediler cünkü down filan olsa direk kromozom sayısından belli oluyor ya zaten o 1,5 günde çıktı bi de detaylısı var o 3 haftada çıktı.3 hafta yavaş hareket edeceksin istirahat dediler işlemden ötürü 3 hafta sonra temiz sonucu da alınca kalan gebelik sürem rüya gibi geçti.yaptırsam mı yaptırmasam mı diye 2 gün düşünmüştüm yaptıralı 15 hafta geçti sanki o 2 günün onda biri uzunluğunda 🤗 aldırmayı düşünmesen bile neyle karşılaşcağını doğumda bilmen için, veya herşeyin temiz gelmesi ihtimalinde de güllük gülistanlık gebelik geçirmen icin bence yaptırmalısın .