Canım hem bebeğini riske atmış olursun hem de kan hacmi arttığı ödem olduğu için canın kat kat daha fazla acır artı olarak da hormonların tüylenmeye arttırıyor zaten git gel git gel azalma ihtimali düşük olucak seanslar boş yere uzayacak ben hamilelik öncesi yaptırmıştım çok az tüyüm vardı ama hamilelikte kasıklarımda felan artış oldu mesela 💋