39+3 teyim bugün kontrolüm vardı doktorum önümüz cumaya kadar gelmezse suni ile başlatacakmış. Açıkçası yorumlardan da suniden çekinmiyor değilim😅 Yürüyüşü zaten yapıyorum hergün ama gelen giden yok. Bunun dışında günde kaç hurma kaç squat yapıyorsunuz bunları yapmıyordum en azından bu ara onları yapim diyorum artık nasipse😄😄