Biz akşam 33 haftalık olduk ama doktoruma göre 37.38; haftalık diyor 31 haftalıkken iki hafta daha sabret alalım dedi ilk bebegimde sezeryan bu cuma alicak benim kafam karıştı ama rahmimim ağrısından bacaklarimin ağrısından duramıyorum bide yetmez gibi kum döküyorum onun sancısı şeker tavan idra yolunda enfeksiyon bende kurtulmak istiyorum oğluma kavuşmak hemen ama böyle olup bebeğiyle sorun yaşayan oldumu beklemelimiyim