Periperihan canım bence doktorunla konuş.niyetim korkutmak değil de tedbir her zaman iyidir. Benim 24. Haftadan beri bebeğin bir yer toplandığında ağrı, nefes kesilmesi, kalp atışı hızlanması oluyordu. Ama bunlar 20 saniyelik falandı. İlk başta normal diyip aldırmadım sonra sık sık olmaya başlayınca doktoruma söyledim. Yarın gel bakalım rahim ağzı uzunluğuna dedi. Şimdi sürekli dinleniyorum, rahimi rahatlatan ilaç başladı, magnezyum ve Progestan fitil başladı. Dediğim gibi korkutmak değil ama doktoruna ya da acil kadın doğuma gidip baktırabilirsin. Geçmiş olsun