Eski9 Arkadaşlar bebek çikolatası yaptırdım bu havalarda nasıl saklamaliyim ? Serin bir odada güneş görmeyen yerde diyor aldığım yer ama serin odam yokki 😓 dolaba mi koysam
Eski9 metehaninannesiii gardolabima kaldırdım ama doğru mu yaptım acaba birde ortalıkta durursa supurulur hemen 😁
Eski9 MinikKalbimmmm sevindim o zaman yarın bir kontrol edeyim aslında bakayım ne alemde aşırı kötü değilse kalsın yerinde ama baktım miyismislar dolaba kaldiririm mecbur malesef bozulsunlar istemem