Dun gittiğim doktor alttan muane etti 6 haftalık dedi kalbi atıyor dedi bugun az kanamam oldu tekrar doktora gittim bu aksam duşük yapıyor olabilirsin 6 haftalık değil 5 haftalık dedi ben anlamadım canım cok sıkılfı cok uzuldum oyle haftası dusunce duşük mu oluyor