Sevda58 1blgn1 günde 1 tane içiyorum mutlaka doktorum su gibi içebilirsin demişti hemde magnezyum eksikliğine iyi geliyor
Ayselirem Bende içiyorum ama sade içermediğim için meyveli olanlardan içiyorum inşallah bi faydası olur
QOH Ayselirem bana doktorlar meyveli içme tatlandırıcı oluyor bebeğin gelişimini etkiler dedi ondan içmedim hiç size önerdiler mi yoksa sizin tercihiniz mi? Ben de sade soda içemiyorum da 🙄
Valide 1blgn1 şuan multivitamin kullanıyorum içinde magnezyum olduğu için ekstradan soda tüketmiyorum🌸
Tulaytemurxx 1blgn1 İcmiyodum hamile olmadan ocnede limonlu cilekli falan iciyodum ama sade icmiyodum
Happyasya 1blgn1 ben içemiyorum şişiriyor daha da ertesi gün mutlaka safra kusmama. NEden oluyor 🤦♀️
1blgn1 Happyasya hamileliğinizim başlarında mısınız. Bende yeni yeni kendime geliyorum bulanlatılarım tam bitti diyemem. Ama çok şükür azaldı. 4 aylık olacagım. Soda içmeye yeni başladım
Eriminannesi 1blgn1 bende içiyorum ama beypazarı dışında başka marka içmiyorum. Önemli olan doğal maden suyu olması, içine asit basılmış su değil. Sizlerde doğal olan markaları tüketinn