Merve5561 zahidinannesi iyi gidiyor canım dediğim gibi arada kasılmalarım oluyor bazen bel ağrım ve karın ağrım oluyor onun harici iyiyim 17.haftada cinsiyeti öğrendik oğlumuz olacak inşallah 17den beri hareketleri hissediyorum ama ikinci hamileliğim benim dr erken hissedersin demişti zaten sizin nasıl gidiyor yaşadığınız sıkıntılar var mı
zahidinannesi Merve5561 Benim ilk bebegim, şükür güzel bı hamilelik geçiriyoruz,hiç şikayetim yok, olsa da şikayet demezdim tabi 9yil üstüne geliyor evladımız 🤗 bende minik kipirtilar hissediyorum, tam anlamıyla hareketlerini hissedeceğim günü bekliyorum.
Tugba86 Betul-91 14.haftaya kadar olan kusmalar ve kalça ağrısının geçmesiyle şu an çok şükür iyiyim.19 haftalık olduk biz,doğum 20 Kasım görünüyor. Bu benim 3.bebeğim olduğu için hissediyorum hareketlerini,özellikle uzanınca.
Momocuk-48 Cananarg banada 5 kasım dendi bekliyoruz bakalım şimdilik 21 haftalığız🌺❤️ Hayırla kurtulursunuz inşallah
gunesveguney Betul-91 10 kasım görünüyor doğum tarihi 20+3 deyiz 💃🏻 Valla şükür iy gidiyo şimdilik iştahsızlık dışında
Sulegorkemakyol Betul-91 kasım 28 son tarih gözüküyor ama ekim sonu kasım başı doğum olucak sezeryanla önceki doğumum sezeyan çünkü şu anda tansiyonum yükseldi sıcaktan aynı zamanda kasılmam var uzanmaya çalışıyorum ana be yazıkki 3 yaşındaki kızım müsade etmiyor
Leylosacl Betul-91 bizimde tahmini doğum tarihi 26 Kasım ama sezaryenle 10 gün önce olacak büyük ihtimal 😍😍
Didemmmmm Betul-91 29 kasım 3 Aralık gibi dedi doktorum ama bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🙏 perşembe günü cinsiyetimiz netleşti. 2 haftadır daha sakin geçiriyorum. Mide bulantılarım geçti gibi 1 ay sonra detaylı ultrason a gideceğim.
HMEC Şiddetli bulantılarım oluyordu şükür ki 14.haftadan sonra epey azaldı. Bizim de 21 inde görünüyor. Tam 19 haftalık olduk bugün. Doktorumuz Cinsiyete 14.haftada erkek demişti ama 18 de %100 kız dedi😊 hareketlenmeye başladık biz de
Merve5561 zahidinannesi ay maşallah Allah sağlıkla kucağınıza da almayı nasip etsin inşallah hissedersiniz yakındır hepimiz sağlıklı geçirelim inşallah bu süreci
Portakalannesi Betul-91 22 Kasım bizimde şükür şuanda iyiyiz çok garip belki ama 18+6 haftalığız ben 1 2 haftadır hareket hissedebiliyorum 🥰
Betul-91 Asdasfg ben de öyle ilk hamileliğim ama daha henüz tam anlamıyla hissetmiyorum ufak ufak kıpırtı hissediyorum ama hareket mi o bilemiyorum ☺️
Asdasfg Betul-91 aynı bende öyle emin olamıyorum çok sabırsız net olarak tekmelerini hissetmek istiyorum 🙈🙈🙈