Kızlar selammm 💃🏻 bugün 20+3 üm detaylı ultrasona gittim Ümraniye’de Erbil Çakar’a gittim burda da çok ismi dönüyordu.Benim kilo çok yüksek olduğu için detaylı yapılmaz diyen falan olmuştu tedirgindim ama şükür sıkıntısız bakıldı herşeyi göründü şükür 😂Sabah 9 da gittim aldı hemen içeriye aşırı temiz bi klinikti ferahtı baya içime sindi.40 dakika boyunca beyin kemiğinden, sıvısından damarlarına tüm organlarına kadar herrr şeye baktı çok kibar bi adam.Damarlardan akan kanın sesini bile dinletti teknoloji ne Garp şey ya 😂 Cinsiyetini net öğrendik kesin kızmış 🐣 Kilosu 353 gram dedi haftasına göre iyi sanırım.Sonra yüzünü göstermedi çıktık çikolata yedik tekrar girdik bi 40 dk daha baktı güzel inceledi Tek sıkıntı kalbinde bi damar ismini söyledi onu göremedi.Ailede kalp sorunu da var onun için başka yere yönlendirdi inşallah onda da bişey çıkmaz takmayın kafaya dedi İnşallah kalp damarında da sıkıntı yoktur.Delik falan yok atması da güzel kalbin çok şükür ♥️ Ayak parmaklarını bile saydık çok güzeldi hamilelik boyunca en güzel şey detaylıymış kesinlikle 😂 Yüzünü de renkli inceledi bizim kız Nazlı eliyle kapattı falan ama verdi güzel de bir resim 💛 Baya memnun kaldık ilgili civarda arayan varsa fikir olsun diye paylaşmak istedim ♥️