Prenses21 34+1 haftaligim kizlar okdr cok nefesim daraliuo ki anlatamam havalrdanmi gebeliktnmi bilmiyorum boyle olniniz vrmi
KuzeyiinAnnesii Prenses21 havalardan bence çok etkileniyoruz. Balkona çıkınca nefes darlığı yaşıyorum. Evin icinde klima açık kendime geliyorum valla. Serinleyebiliyorsaniz serinleyin iyi gelcektir
bircivcivannesi Prenses21 yalnız değilsiniz, az az sık sık yiyin, sakinleştirici aktivitelerde bulunun, dinlenin bol bol nefes egzersizi çalışın bence, daralmaya devam ederseniz dua okuyabilirsiniz 😌
Kuyumcu Prenses21 bende tam 34 haftaşığım ve alerjık astım hastasıyım hem sol kaburgam batıyor sankı kalp agırısı gbı hem nefesım daralıyor hemde nabzım yukselıyor 😂 erken doğum rıskım vardı bes haftayı gecırdık bı sekılde o az daha sabretsınde cekerım bunları artık cok normal organlarımız sıkısıyor yer daralıyor gece uykuları hele sıfır bır haftadır su gbı terlıyorum oervaneyle uyuyorum sağlıkla kıcagımıza alalım ınsallah
Prenses21 KuzeyiinAnnesii birazda bogaz agrim fln vr usutmus esim kilima carpmis isyerinde banada bulasti kndimi iyide hissetmiyorum berbat bir gundu bugun
KuzeyiinAnnesii Prenses21 ılık bı dus alın belki rahatlatır sizi ağırlaştıgimiz icin birazda normal yani can taşıyoruz sonuçta
Prenses21 2sy keske kurban oldugum Allahım sesimi duysada serinlese hava bi yagmur yagsa okfr kotuyum ki gerckten anlatamam size
2sy Prenses21 bol bol elinizi yuzunuzu soguk suyla yikayin her gun dus alin. Ben 3 gundur boyle yapmaya basladim
Minik_kalplim_ Prenses21 bn daha 28.haftaya girdim şimdiden başladı daha öncede vardı gebelikte daha fazla oldu ama 🥵