Burcugvc Hanımlar bugün müthiş gribim öksürük var ve kemiklerim sızlıyo. Ayrıca koku tat gitti. Birazdan test vermeye gidicem. Pozitif çıkıpta bu belirtiler olanlae bilgi verebilir mi süreci nasıl atlattıklarını..
Ilkim_05 Burcugvc kuzum bende dün test verdim pozitif çıktım ilaç olarak parol günde 3 kere , corasprin ,magnorm, nac 600 verdiler kokum yok tad aliyorum yine bol su içip beslenmeye dikkat ediyorm suan insallah hafif atlatırız canim ya 😔😔
Cerensnl Burcugvc bende 18 haftayken covid oldum aynı dediklerini yaşadım koku gidince kendimi kötü hissettim ama mümkün oldukça duş al limon bal tarçınlı sıcak su iç bol bol yeşillik turşu limon sarımsak ye doktoruna de sana aspirin yazsin ben içmedim doktorum degistirdim üstünden 3 ay geçmesine rağmen doktor 1 ay kullanman gerek diyip şimdi verdi morelini yüksek tut hep
Kelebeginruyasii Burcugvc çok geçmiş olsun canım ben 1-1,5 aylık hamileyken geçirdim koviti. böyle bir sırt ve kemik ağrısı olamaz yattığım yatak batıyordu resmen 1ay ne çektiğimi bir ben bilirim. Korkmana gerek yok hergün turşu suyu yiyip iç bol bol limon sık bir bardağa onu içmeye çalış asitli ve tuzlu şeyler iyi geliyor paça çorbası sarımsaklı ve sirkeli içebiliyorsan iç allahın izniyle toparlanırsın bir haftaya rabbim şifanı versin tez zamanda🤲🏼
AAtlass Burcugvc ben geçirdim 2 ay olucak. Tavuk çorbası kemik suyu çorba yap beslenmene dikkat et ne içersem içine sarımsak sirke koydum hep. Bol bol sıvı tüketmye çalış. Bir de kan sulandirici iğne kullanmam gerekebilir pozitif çıkarsan doktoruna ulaş ve sor. Bana doguma kadar kullanmam gerektiğini söyledi hala devam ediyorum iğneye oksapar kullanıyorum. Sabahları ılık suya bal limon sirke koydum birer kaşık onu içtim. Koku 3.gun flaam gitti sürekli uyardım burnumu bişeyler kokladım karantinadan çıkmadan geri geldi allahtan kayıp olmadı. Ara ara sırtında başında çok ağrı olur dayanmaya çalış yatıp dinlen
Cerensnl Ilkim_05 parolu çok icmemeye çalış çok ağrın olduğunda iç bende geçirdim ateşim olduğunda içtim 10 günde 2 tane içtim ama bal limon tarçınlı sıcak su içtim hergun bide demir vitamini kullanın oceans mi ne diye markanın var ağızdan 1 fıs onu kullandım
Ilkim_05 Cerensnl Allah razi olsun canim onları hep yapıyorum dediğin gibi sen kaçıncı günde rahatlamistin
Cerensnl Ilkim_05 günler ilerledikçe biraz daha grip gibi oldum ama sakın kötü düşünme bebeğe bi zararı olmaz sen kendini hep güçlü tut hayırlısıyla atlatacaksın emin ol
Ilkim_05 Burcugvc hic moralini bozma kuzum atlaticaz Allahın izniyle öğrenince ben çok ağlamıştım 😔 nasılsın şuan
Edadmrts Çok geçmiş olsun Bende öğlen test verdim sonucumu bekliyorum sırtım belim acayip ağrıyo böyle belirtileriniz var mı acaba
Ilkim_05 Edadmrts şimdiye çıkmış olması.lazim değil mi canım erken çıkıyor artık sanada cok geçmiş olsun bende bugün başladı ağrılarım kalçadan belime doğru gibi😔
Ilkim_05 Kelebeginruyasii yani 1 aydami atlattinız yoksa agrilariniz mi uzun sürdü bende cok endişeliyim insallah geçer
Edadmrts evet niye çıkmadı bende anlamadım sürekli bakıyorum ama, pozitif olunca hemen arıyorlar mı ? Ilkim_05
Kelebeginruyasii Ilkim_05 kovit olduğumu bilmiyorum 15-20gün sırt ağrısı çektim sonra işyerindekiler git test yaptır deyince yaptırdım pozitiftin toplam bir ay sürdü ağrım
Edadmrts Ilkim_05 inşallah ben 28 haftalık hamileyim bel ağrısı olunca bu sabah nstye bağladılar hafif sancım çıktı o yüzden bel ağrım olabilir mi acaba