zbg Bana da bı umut oldunuz gerçekten bende 6 aydır deniyorum süt hormonun yüksek çıktı iki ay tedavi oldum dostinex ve Yasmin kullandım geçen ay bıraktım bu ay da hiç bi belirti yok üzülüyorum günden güne inşallah bizde de biswyler vardirda hissetmiyoruzdur adetime 12 gün var bakalım ilaçtan sonra ilk denememiz