Eeftailesi ilk doğumum öyle oldu iğneden sonra pamuk gibi oldum 🙈 doğum başlarken de acı hissetmedim ama müthiş bir ıkınma isteği oluyor doktor yönlendirmesi ile birlikte zor bir doğum olmadı. Dikiştede acı asla hissetmedim sadece dikildiğinin bilincinde olduğumdan iğne ip girdi çıktılarını hissettim gibi hissettim psikolojik sanırım oda