cagla_011 geçebilir de geçmeyebilirde . Havalar sıcak sıcakta kalmak ödem yapabilir. Tuz ve şeker tüketimi artarsa ödem olur. Sadece tuz değil tarlı hamur işi hazır gıdalarda ödem yapıyor. Az su içmek fAzla ayakta kalmak tansiyon yükselmesi kaynaklı olabilir. Ama erken olmuş şişmesi beslenmeye dikkat edebilirsiniz. Benim 37 de tek ayağım şişmeye başlamıştı dr varis çorabı verdi tek taraflı. Sabah kalkınca saat 3-4 e kadar giyiyorum ödem olmuyor. Bir de arada ayakları yukarı dikmek iyi gelir.