aselnannesi Kizlar iyi akşamlar 26 hafta 4 günlük hamileyim bugün 2 3 keredir vajinamda baski hissi var korkuyorum acaba basina gelen birşey varmı daha kontrolüme de 1 hafta var lütfen bilgisi olan varsa beni aydinlatabilir mi
Nazlican1994 aselnannesi bende aynıyım canım altta hep baskı var bugün kontrole gittim kafa üstte ayaklar altta ondan dolayı hareket ettikçe altta baskı hissedebilirsin dedi bende aynı şekilde 26+4′ üm her şey normal dedi inşallah senin kontrolünde de bi sorun çıkmaz
ANT19- aselnannesi canım bunu herkes yaşıyor merak etme bende de çok fazla var😊 endişelenecek bir sey yok 💕
ebeannne aselnannesi daha dün aynı şikayetle doktora gittim 26+4 um bende doktor kontrol etti bı sorun olmadığını ama gelmem de fayda olduğunu söyledi erken doğum belirtisi de olduğu için temkinli olmak lazım dedi.en iyisi doktorunuza danışın herkes de aynı şikayet olması normal bişey olduğu anlamına gelmez ağrı baskı hissi her zaman önemlidir. Çok geçmiş olsun.
LavinyaAgs aselnannesi Canım bende 29 haftalık hamileyim bugün 2 buçuk gibi kasık karın ve bel bölgeme ağrı sancı gibi birşey girdi birden bire ayaklarımı sürüyerek yürüdüm bir müddet sonra geçti ama hala kasıklarımda ve makat bölgemde baskı var arada bir bıçak girer gibi oluyor yatarken otururken yürürken çok rahatsız ediyor.İlk kızımda da 34 35 haftalıkken doğum yapmıştım.
ANT19- aselnannesi amin canım benimde 28. Haftada başladı yavaş yavaş şuan 38 deyim doruklara ulaştım ağrıda😆 ama insan bebeğin baskı yaptığını düşününce katlanıyor
aselnannesi LavinyaAgs Allah yardımcımız olsun inşallah sağ salim bebeklerimizi kucaklarimiza alalim insan bilmediği bir şey olunca çok korkuyor
LavinyaAgs aselnannesi Amin inşallah canım benim. Malesef öyle gerçekten yüreği ağzına geliyo insanın
2sy aselnannesi benim hep baski var son 3 4 haftadir. Hatta resmen ozel bolgemde tekme hissediyorum ;( doktorum ayaklari asagida oldugu icin boyle oldugunu soyledi..
Ayseucn aselnannesi hiç paniklemeyin benimde 28 bitikten sonra yukarı çıkmıştı normal bir durum yani✌️😊