Kızlar bugün sırt üstü yatıştan kalkarken göbeğim sivrilir gibi oldu sanki bebek ortada toplandı sonra sağa doğru yattım göbeğim yine sağa doğru şekil aldı 19+3 teyim daha burda erken doğum fln böyle şeyler okudum kasılmam ağrım yok karnım sertleşti ama henüz bebek hareketlerinide net hissedemedim bebek yukarı çıktı o yüzden mi acaba yoksa kötü bişeymi 🤷🏻♀️