Mombabyy Hamişler iki gündür geçemeyen ishalim var neden olduğunu bilmiyorum doktora gittim serum taktılar mide bulantım da vardı o geçti ama ishal geçmedi sizinde oldu mu
Zeyneplena34 Mombabyy Doğumd habercisi diye biliyorum canım ne kadar doğru bilemem. 3 4 gün sonra doğum olabilir
Fatosef Mombabyy 37+3 2 gündür bende öyleyim ishal karın ağrısı mide bulantısı baş ağrısı. Havalar sıcak acaba ondan mı oldu diye düşünüyorum ama emin de degilim tabi. Rahimdede batma ve kasilmalarim var acaba doğumla mi alakalı.
ayfer69 Mombabyy bende üç dört gün ishal oldum karnım çok ağrıyordu adet sancısı gibiydi. Doğum başlangıcı diyorlar ama benim 4 günden sonra geçti. Şimdide nişanım geliyor dünden beri. 36+6 günlüğüm doğum yaklaştı artık belirtiler çıkıyor yavaş yavaş
Martha Mombabyy 37+3 bende de ishal var. Ama ilk oğlum kusma ishal oldu atlattı. Dün eşim oldu bugün ben. Acaba salgın mı var sıcaklıklar da arttı ondan vücut mu şaşırdı bilemedim 🥴
Mombabyy Fatosef çoğu kişi normal diyor çoğu kişi vücut kendini doğuma hazırlıyo diyo bakalım görcez😇