Esra44 cnm seni korkutmak istemem aynı bende o rahatsızlık la gittim belim kasiklarim bebeğim resmen rahmim de oynuodu doktor rahim uzunlugumu sürekli ölçerdi 38 di acile gittim 25e düşmüş dedi ama kendi doktoruma gittim 30 ml dedi bol istirat ve bol şu tuketmemi istedi cnm dikkt et korkma rabbimin dediği olur içerde ne kdr tutablrswk o önemli bizim için inşallah rabbim bebislerimizi korur