Hafif sancılarım çıkıyor nts de ama sanırım gerçek sanciya daha var sizin nasıl gidiyor doğuma nasıl hazırlandı iz ikinci gebeliğim yakında gelecek hissediyorum devlette açıklığa falan bakmıyorlar hiç blmiyorum ne durumdayız şuanda ne zaman alcam kucağıma inslalah dualarınızı eksik etmeyin