Ebruaysu bende ilk başta ozeldeydim devlete geçtim. Son 1 2 aylik kontrollerini orda yaptırırsan doğumu devlette yapabiliyorsun. Doktorum sordu hatta özelden neden devlete geçtin diye. Bide heryerde aynı mi bilmiyorum ama kuzenim doğurdu benim ozeldeydi sürekli doğumu devlette istedi. Devlet kabul etmemişti. Son zamanlarında kontrol için devlete geçiş yapman iyi olur.