Betul95 Arkadaşlar merhaba, salı günü spinal anestezi ile oğluma kavuşacağım inşallah ama spinal iğnesinden korkum var. Bu şekilde doğum yapanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? Belki sakinleşmem için faydası olur 😊
_hira_ Betul95 ilk doğumum da spinal anestezi ile olmuştu . Nasipse 16 gün sonra yine spinal anestezi ile doğum yapacağım . İnanın ben iğne görümce fenalaşıyorum tansiyonum düşüyor 🙈 ameliyathaneye girince anestezi uzmanı öne doğru eğilip hareket etmemem gerektiğini söylediğini. Sonra bana dedi 3 e kadar say yapalım dedi . Ama yapmış meğer 😂 hissetmedim bile yapıldığını
Su123 Betul95 hiç hissetmedim desem normal iğne acısını daha çok hissettim bence kendini kasmasan herşey güzel olur hayırlı doğumlar ❤️
Betul95 _hira_ ayyy ne güzel ya inşallah benimde öyle olur 🙈 peki iğneden önce herhangi bir sakinleştirici veya acıyı azaltmak için bölgeye herhangi bir uygulama yapıldı mı 😊
_hira_ Betul95 ben çok korkular be senaryolar ile girmiştim ameliyathaneye 😂 ama inanın hiç hiç hissetmiyorsunuz . Benim gibi boş yere üzmeyin kendinizi hiç hissetmiyorsunuz
Anesanne Betul95 sakinleştirici bebek çıkmadan yapılmıyor, iğne de o kadar ince ki önceden başka bişeyle uyuşturmaya gerek yok
MomHero2 Betul95 öncelikle hayırlı olsun ve korkma inan kendini sıkmaz ve kasmazsan hiç hissetmiyorsun ben hala vursun diye beklerken yatırdılar beni işlem bitmiş bile çok ince bir iğne damar yolu kadar acıtmıyor
Banu_alper Betul95 insallah iyi bir anestezi doktoruna denk gelirsiniz benimki biraz zorlamisti beni zorlamisti derken cok acimadi zaten de ilk seferde yapamamisti 2-3 sefer denedi sonrasinda oldu iyice egil one dogru sen egileniyon diyo bir de kocaman karnim var nasil egileyim o kadar 😂 burda okuyorum tek seferde olmus herkes bana biraz kotusu denk geldi diyelim ama yine de cok acili degil damar yolu acilirkenki aci en fazla sonrasinda bacaklar tas kesiliyor ameiyat sonu ordan oraya cuval gibi atiliyorsun 😂😂😂 benimde 80 gunum kaldi 2. Ye insallah iyi doktorlara denk gelmisizdir 🙃 saglikla kavusun birbirinize insallah 🤲🏼
Leylosacl Betul95 o kadar ince bir iğneki hic hissetmiyorsun ben kan aldığında daha çok canim yaniyor siz düşünün
Ozlemust Betul95 çok ince bir iğne hissetmiyorsun uz ki hiç düşünmeyin bile en son düşünülecek korkulacak şey bence. Hayırlı doğumlar
Betul95 Ozlemust çok teşekkürler 🙏🏻 İyi ki açmışım bu postu yorumlarınız sayesinde tamamen pozitifim artık 😇