Gmz_ozcn27 ben bir boş gebelik geçirdim ilk adetimden sonra ilk gebeligimdeki gibi aynı belirtileri yaşadım adetim e ya bir gün kalmıştı yada bir gün gecikmişti tam hatırlamıyorum. Sonra hem erken gebelik testi yaptım hemde normal test yaptım ikisinde de pozitif silik çizgi çıktı sonra ertesi gün ağrılı bir şekilde adet gordum . Acaba kimyasalıdır diye dusundum